Sunday, July 6, 2014

Paris France

I came to Paris. I was waiting for a long time.
I had a plan to come here in January or February, however, I had an accident, so I had to wait..
The flight ticket was super expensive.. but I am so happy to be here.
やっとパリに来れました。1月か2月に来る予定だったのですが、手の健を切ってしまい、来れませんでした。空港券がとびっきり高かったのですが、やっぱり来ちゃってよかった。。。

 

When I went down to the subway… I was almost cried … smell was so nostalgic.
my mind jumped to 1995 when I lived here…
If I move from NY then come back after few years, do I think I feel the same way?
I don't think I feel nostalgic when I smell of pee I mean NY subway.
パリの地下鉄に入った時、匂いで泣きそうになってしまいました。臭いのでは無く意外と匂いに執着する私は、一気に自分がパリに住んでいた時にフラッシュバックして、懐かしさで涙が出そうでした。。。少し、出ました。その後、もしも、NYから引っ越して、しばらく経ってからNYに戻ったとしたら、やっぱり地下鉄の匂いで懐かしいとか思うのかなーと。。でも、NYの地下鉄はおしっこの匂いなので、多分絶対にそれは無いと思います。


continue 
つづく




No comments:

Post a Comment