Saturday, July 12, 2014

Graffiti de Paris...

I love NY Graffiti. Since 1998, I always love it. 
I am looking for a nice cool, cute, sympa Graffiti in Paris.. However, I haven't seen any of "I love it"
I love Paris but I prefer NY Graffiti….
What I found.

NYに疲れた、飽きた、もういいかげん出たい引っ越したいと、愚痴っている毎日ですが、NYのグラフィティは未だに好きで、かっこいいのやら可愛いのやら、意外と簡単に見つけられるのですが、パリではとっても難しい!!!昔、ミスティックとか言うマークの入ったとってもクールなグラフィティが町中にあったのですが、もう見かけません。
町中うろうろしながらなんとか見かけた物達。。。なんとも。。。


I have no idea why I took photo of this.
何とも恥ずかしくなる様な、何ですかこれは?
上に居る3人のお姉さんがいいのでしょうか?



I think, I love very left side heart. agh, Maybe not..
左の❤が可愛いかも!と拡大してみましたが、安物のインドの生地の柄みたいな物でした。


My friend Nobuko and I wanted eat here but closed… 
このマルシェの中に、日本食も入っていて、おいしいんです。ここでランチをしたかったのですが、月曜日でしまってました。。。残念

LOVE ME with this photo and Rue Bretagne is cool but… Who the hell added with blue hell .
LOVE MEと、モノクロの写真がいいのですが、この後から書かれた青い物。環境を害する誰かみたいで本当に消してもらいたいです。


I love this kind but again. who did it.
これなんか可愛いのに、またいたずら書きで害されまくってます。SNOER?

Continue
つづく




No comments:

Post a Comment